שר בממשלה מודה לראשונה: "הורדנו את השגריר שלהם"

מהדורת הבוקר No Comments on שר בממשלה מודה לראשונה: "הורדנו את השגריר שלהם"

לקיחת אחריות? שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף שוחח עם יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי ב'מהדורת הבוקר – סוף השבוע' והתייחס לחיסול הבכיר האיראני בדמשק: "הורדנו להם את השגריר שלהם". על חזית הצפון: "צריך להיכנס לשם ולהרוג בהם. רק כך מייצרים הרתעה". על חוק הגיוס: "אין כוונה לגייס ולו חרדי אחר. מצאו דרך להעניש את החרדים"

יצחק וסרלאוף צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חיסול מוחמד רזא זאהדי, מפקד כוח קודס האיראני: השר וסרלאוף מתייחס באופן רשמי לחיסול הבכיר האיראני ומודה: "האיראנים מנסים, עכשיו הורדנו להם את השגריר שלהם". האזינו

שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף התראיין הבוקר ב'מהדות סוף השבוע' עם יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי והתייחס למצב בגבול הצפון: "כל מי שמדבר על הסכמים מדיניים – כבר ראינו איך זה התפוצץ בסוף. אנחנו צריכים להפעיל עוצמה צבאית. אם ההשתהות היא רק משיקולים טקטיים – לתושבי הצפון יש אורך רוח, אבל בסוף צריך להיכנס לשם ולהרוג בהם. רק כך מייצרים הרתעה. במרכז הארץ לא מרגישים מלחמה, אבל מי שעולה לצפון יכול למשש את המתח באוויר".

ועל חוק הגיוס: "אין כוונה לגייס ולו חרדי אחר. מצאו דרך להעניש את החרדים. אחים לנשק שעד לפני חצי שנה קראו לסרבנות ואי גיוס – הפכו לפרזנטורים של המאבק בגיוס חרדים"

האזינו לראיון המלא



0 תגובות